onsdag 4 mars 2009

Tävla om väggord hos Lindisen

Nu kommer tävlingen jag lovade för en tid sedan! Det ni kan vinna är en väggtext; Välkommen. Texten är i SVART och inte som på bilden. Texten är ca 30 cm bred.Det du ska göra är att länka till min blogg och tipsa om tävlingen samt skriva varför man bör kika in i min blogg=) Kommentera i det här inlägget att du är med.Vinnaren utses genom lottdragning. Jag skriver ner namnen på alla som deltar och drar helt enkelt en lapp =)Tävlingen avslutas 8/3 klockan 19.00

Linisens blogg är inspirerande och rolig, kika runt när du ändå kollar in tävlingen!

1 kommentar:

  1. Tipsa gärna om min tävling och deltag gärna själv.
    Bilder finns att låna i min blogg och tävlingen avslutas 10 april. Alla kan vara med, endast kommentar krävs.

    http://molnboanna.blogg.se/2009/march/vinn-goodiebag.html

    SvaraRadera