fredag 9 januari 2009

Vinn biobiljetter hos Mimmi!


"Just nu går det många bra filmer på bio, så vad passar inte bättre med att ha några fribiljetter hemma. Antingen kan du använda dem till dig själv, eller så bjuder du med några av dina nära och kära för en mysig kväll i biomörkret. Jag lottar ut fem stycken fribiljetter, som du kan betala med när du ska gå på bio. Inga övriga kostnader tillkommer vid köp av biobiljetten, det är endas popcorn som kommer kosta för din del.Såhär gör du för att tävla:* Kopiera bilden och sätt in den på din blogg* Länka till mig och skriv kort om tävlingen* Skriv en kommentar till mig där du säger att du är med och tävlar.* Kopiera länken till ditt inlägg och sätt in den i kommentaren du skriver till mig, det är viktigt är att du kommernterar detta inlägg! Det viktiga är också att det är länken till inlägget, och inte till din blogg. Jag kan inte sitta och leta igenom hela din blogg efter just det inlägget.* Skriv gärna mejladress för att jag snabbt och enkelt ska kunna meddela dig när du vunnit.Ingen länk är lika med ingen tävling för din del.En vinnare dras slumpmässigt.
TÄVLINGEN AVSLUTAS PÅ FREDAG, DEN 9 FEBRUARI KLOCKAN 21.00!"

1 kommentar:

  1. svar: Javisst! Självklart är du med och tävlar :) Lycka till!

    SvaraRadera